Helaas voor de vereniging komt er een moment dat je geen lid meer wilt zijn, om welke reden dan ook.

Als lid bent je verplicht om schriftelijk af te melden voor het nieuwe seizoen per 1 januari van enig jaar. Opzeggen kun je doen door een brief naar de ledenadministratie te sturen.

Indien je na 1 januari opzegt, brengen we daarvoor een bedrag van 20 euro in rekening wegens administratiekosten van de KNLTB.
Ook als je het lidmaatschap voor het volgende contributiejaar wilt veranderen van ondersteunend lid naar volledig lid of andersom, dan moet dit voor 1 januari van enig jaar gebeuren. In geval dat je wijzigt van een niet-KNLTB ondersteunend lidmaatschap naar een volledig of ondersteunend lidmaatschap plus KNLTB wordt na 1 januari een bedrag van 20 euro in rekening gebracht. 

Wordt de rekening niet voor de vervaldatum voldaan, dan ontvang je een 2e rekening waarvan de kosten in ieder geval zijn opgelopen met de kosten die door de vereniging zijn gemaakt. Indien er na enige aandrang geen reactie is vernomen, zijn wij als vereniging genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Voor vragen omtrent het beëindigen van het lidmaatschap kun je in eerste instantie terecht bij de Ledenadministratie:

Ralph Toorop
Seisweg 84
4334 AL Middelburg

T 06 44 368 701
E Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.